En vän med en bil

Vanlig långtråkig dag i skolan idag, jag och tjejerna förgyllde dock denna gråa måndag med lunch på ett fik precis vid skolan. Crepes med nutella, jag döööör vad gott det var heh. Efter skolan drog hurtiga jag mig till Eriksdalsbadet själv(!). Eftersom att jag precis har blivit frisk ville jag ta det lite lungt så simmade "bara" 850 meter, fast snabbare än vanligt! Nu när jag är frisk ska jag träna sönder, ne inte riktigt. Men är tagggaad på min drömkropp<3
Nu är jag hemma och har precis käkat thaimat till middag. Ikväll blir det pluuuggg och dö. Är helt slut i armar och ben efter simningen så nu blir det sängen och läsa nya Vecko Revyn som kom idag, mysi. Skriver senare, puss!
Dagens lunch. Och tro mig, det var godare än vad det ser ut.(om det nu är möjligt)
Suddig bild på William, Lucas och jag på älsklings landställe.
Snygga Cigge och jag innan karnevalen i fredags.
Vad som var mindre nice var att gå runt i dunjacka i strålande sol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0