Big girls don't cry

Lökdag idag. Vaknade upp till världens gråaste väder jag sett, träffade min granne när jag stog på PB och fick stå på en smockfull buss och tunnelbana hela vägen till skolan. Inte konstigt att jag var på bajshumör i skolan. Jag och tjejerna käkade dock ute på Grillen på lunchen, riktigt värt. Ditchade musiken för att åka och simma, men när jag kommer fram inser jag att jag har glömt axelbanden till min bikini, yeaaahhh. Jag försökte simma i allafall, men varje simtag jag tog åkte hela bikiniöverdelen ner till naveln........KUL. Så jag simmade 200 meter och försökte komma på alla möjliga lösningar, bl.a simma med en arm och hålla fast bikinin med andra, men det slutade i damp och jag gick. Alltså helt i onödan allt ihop, det var precis vad jag behövde denna underbara dag<3
Nu är jag i allafall hemma och ska löka ännu lite mer. Sen måste jag plugga massa innan middagen för ikväll blir det bajenmatch med William, Max, Simon etc. Skriver senare :) pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0