Ändå finns du i mitt hjärta

Hemma nu efter en lååång dag i skolan. Men kom på en fett smart grej enligt mig mehe. Matte pluggar jag frivilligt på kvällar och helger, så då ligger jag alltid före i klassen. Och därför kan jag göra massa annat som behövs plugga på mattetimmarna! Som idag, jag var redan klar med sidorna i matte för den här veckan, så då pluggade jag historia och naturkunskap, wehoooo. Smart och effektivt enligt mig! Nu blir det i allafall till att fortsätta plugga och sen ikväll ska jag träffa älsklingen, får se vad vi hittar på! Och nu ringde även Felix (som jag inte har träffat på en vecka nästan) och hörde om jag ville ses ikväll så det blir fullt upp mehe. Imorgon är det heeeeelg och mina planer är myz. Pusspuss<3
Mongobild. Btw så såg jag världens sjukaste regnbåge när jag gick av bussen här i Enskede :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0