Abercrombie & Fitch/Hollister

När jag var i USA i 2 veckor i sommras var jag och shoppade mycket på vad som blev mitt favoritmärke - Abercrombie & Fitch. Innan trodde jag att dom mest hade hoodies och myskläder, men när vi kom dit insåg jag att dom hade så snygga kläder!! Allt från 20493 olika blusar, skjortor, jeans, linnen, klänningar, kjolar, shorts osv osv.

Sedan fick jag info om att ett märke vid namn Hollister Co. skulle komma till Sverige år 2012, som då är samma märke som Abercrombie, eller samma företag. Så dom säljer samma kläder. Idag fick jag veta att dom redan har kommit till Täby Centrum, och att dom kommer till Gallerian den 22 september. JAG MÅSTE DIT I VECKAN. Hoppas bara inte att allt är slutsålt, kommer vilja ha allting. Klickar runt på deras hemsida nu och dör lite smått..
http://www.hollisterco.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0