A day without laughter is a day wasted

Efter duschen fick jag ett ryck och storstädade mitt rum, ännu en ursäkt till att slippa plugga haha... Imorgon ska jag i allafall få sova med min William som jag inte har träffat sen söndag morgon typ... Behöver en kväll med mys och Gossip Girl. Men eftersom att jag har nyttovecka och nya tag på min kropp kan vi inte käka Pringels och dricka Cola som vi alltid gör buhu :(
Imorgon efter skolan måste jag också välja på att gymma (antingen i skolan eller Eriksdalsbadet) och komma ännu ett steg närmre min drömkropp<3 eller att gå på mattestugan (en extra mattelektion efter skolan). Kul liiiv, älskar fortfarande matten och det är fortfarande mitt favoritämne, men det är fan inte roligt om man råkar hamna efter i matte C vilket har hänt mig.....Vilket dilemma. Ska i allafall sussa snart, sweet dreams. Natti phurri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0