When i look in your eyes

Jag är lite trött på min hårfärg jag har nu. Är dessutom trött på att det är det ända man tänker på när man ser mig typ "Hon blonda Cissi?" osv... Även töntigt att man inte ska kunna ha smink och blondt hår utan att bli sedd som fjortis. Så jag har bestämt mig för att färga lite mörkare, typ mörkblond, till att börja med! Och se hur jag trivs i det :) Jag ska ju till Egypten om 3,5 vecka typ och vet inte om jag ska färga innan, eftersom att det blir så solblekt! Men tänkte i allafall boka tid hos frissan jag har gått hos sen jag föddes mehe.
Något i denna färgen tänkte jag :) Respons tack! Ska jag?

Kommentarer
Postat av: Petra

Har samma problem med blondheten och sminket. Dock vill jag behålla mitt blonda hår :(

2011-10-05 @ 20:35:18
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0