Take every chanse, drop every fear

Igår på eftermiddagen mötte jag upp Oscar och vi åkte och mötte upp en kvinna som köpte våra biljetter till Rihannakonserten. Vi köpte biljetterna för nästan ett år sen och sen insåg vi att konserten är på höstlovet, och båda vi är utomlands då. Efter det var vi i allafall på stan en snabbis! När jag kom hem var jag jättesjuk igen, med feber, migrän och halsen. Så på kvällen tog jag en taxi hem till William som också var sjuk. Det hände dock lite grejer så vi var tvugna att ta en taxi tillbaka hem till mig och så sov vi här. Nu har han åkt hem och jag måste plugga massa idag. Men först ska jag åka med mami och leta efter svarta ballerinaskor till konserten på tisdag. Pusi
Bild på mig och Oscar från i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0