Let me come home

Helt failad dag idag... Skulle ha gympa första lektionen så jag hade klätt på mig träningskläder och åkt till skolan. När jag väl är nästan precis framme kommer jag på att jag har svenskaredovisning idag och att jag har glömt mina anteckningar hemma. Så jag åker hem hela vägen till Enskede igen, och när jag väl är hemma inser jag att jag inte kommer hinna gå på gympan alls. Så jag stannar hemma och åker in till nästa lektion men fick ändå stressa som fan. Sen när svenskan börjar säger våran (världens världen flummigaste) lärare "Om jag läser av stämningen i detta rum så känner jag att ingen är redo att ha redovisning idag." Så jag hade åkt hem heeeelt i onödan och missade gympan som jag var jättetaggad på eftersom att vi skulle få gymma..... nkgladngal damp
Dessutom har jag haft cp-ont i mitt knä hela dagen. Har gått runt och haltat så till och med lärarna har frågat vad som har hänt haha.. Har haft såhär 2 gånger förut, och det är alltid vänster knä och jag vet inte vad det beror på :(
Nu är jag i allafall hemma, skulle gått på mattestugan men tjejerna bangade och jag ville inte gå själv.. Så nu blir det massa plugg hemma ist tills William kommer ikväll! Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0