Just me and my luck

Mår verkligen skit just nu... Är för det första varm som en stekpanna men fryser så att jag nästan hackar tänder. Känner mig svimfärdig och yr och är på gränsen att bryta ihop hela tiden. Dessutom har jag i 3 dagar haft skitont i halsen, med rethosta och det brinner i hela halsen. Och för en timma sen fick jag huvudvärk och har det fortfarande. Inte nog med det så kan jag inte gå normalt. Först för att jag fick cp-knä när jag gymmade på gympan imorse. Som vanligt vänster ben, måste gå och kolla upp det.. Och sen på svenskan skulle jag flytta på ett bord/bänk och lyckas välta det och får hela vikten på min vänstra fot. Hur lyckas jag med allt detta på en gång? Och dessutom när jag har 2 prov, en inlämning, ett föredrag + powerpoint att göra tills imorgon och fredag. Orkar inte mitt liv. Dagar som dessa är okej att vara emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0