Every teardrop is a waterfall

Hemma nu efter en lång dag i skolan + massa drama med tjejerna -.- Efter skolan drog jag i allafall till Drottninggatan och hämtade min present till William och köpte en annan grej :) Nu är jag hemma och skulle plugga engelska, svenska och matte men min dator har tydligen bestämt sig för att internet inte ska fungera så jag får nöja mig med matte till att börja med. Sitter på mamis data nu men har mina arbeten på min data ju...
Mammi drog precis på någon trädgårds-kurs så vi är ensamma hemma i några timmar. Är så otroligt trött så att jag typ blundar nu när jag skriver, funtar på att ta en powernap..... Frågan är bara om jag kommer upp efter?
Haha btw, loggade precis in på facebook och hade över 20 händelser och ba poppis jag är. Sen visade det sig vara puffar haha glädjedödare<3
Kanelbullens dag idag och finaste Moa i min klass hade bakat till alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0