Don't walk the streets alone

Igår fick jag mysigt sällskap av älsklingen som tog hand om mig. Vid lunch idag åkte jag och mami till doktorn för att ta blodprov, eftersom jag var orolig att jag hade lunginflamation eller liknande. Men han klämde lite på mig och tog blodprov och sa att det jag har antagligen har ett virus, vilket inte går att göra något åt. Och att jag antaligen kommer bli frisk inom en snar framtid :):) Efter besöket åkte vi i allafall och köpte take-away från thaien och åt lunch. Var nyss ute och träffade Affe, Matte och Alex en snabbis och nu skulle jag egentligen in till skolan för att plugga matte inför provet imorgon men känner mig inte frisk så måste nog stanna hemma.
Blodprovet gjorde jätteont :( men jag fick i allafall ett nalle-plåster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0