All I need is you and I

Vid 3 mötte jag upp älsklingen på söder och vi satt bara och pratade. Vi behövde verkligen träffas och kramas lite. Vid 4 åkte jag in till Berwaldhallen för genrep med skolan, men jag höll på att svimma 2 gånger, hade så j*vla ont i lungorna och ryggen och kunde knappt stå upp så jag var tvungen att åka hem. När jag skulle prata med min musiklärare bröt jag ihop och började grina, haha... Ville verkligen inte missa en konsert, som vi har repat på så jävla mycket och med hela skolan. Men hade inget större val nu, så var tvungen att åka. Lyckades dessutom sitta på fel tub påvägen hem så papi fick hämta upp mig.. Nu är jag hemma och dör i sängen. Är så jävla trött på att vara hemma nu så hoppas på mysigt sällskap ikväll! Skriver senare, puss
Måste bli frisk tills Egypten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0