After the rain comes sunshine

Dålig uppdatering igår också eftersom att det är min och Williams sovdag. Nu är jag i allafall hemma ifrån världens längsta skoldag.. Italienska första, oförberett musikteoriprov (fick dock alla rätt!), skulle haft svenskaredovisning men vi hann inte och sen mattediagnos som faktiskt inte gick bra.. Vet inte vad som hände men fick verkligen hjärnsläpp. Kan också berott på att när jag precis innan skulle tvätta händerna på toaletten, vänder jag mig om och ser världens största och äckligaste spindel på väggen. Råkade skrika fastän jag stod själv och var jättenära på att börja gråta men var redan sen till matten...
Hemma nu och "taggar" inför bajsmycket plugg ikväll. Har inget tills imorgon men kommer inte kunna plugga i helgen och har hur mycket som helst nästa vecka...
sliten brud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0