20 bekännelser

  • Jag tuggar tuggummi i princip från att jag vaknar till att jag går och lägger mig (dock inte 1 och samma tuggummi under hela dagen haha).
  • Jag tänker alldeles för mycket på allting.
  • Jag har nyss börjat inse att jag är sjukt shoppingberoende. Det behöver inte vara kläder osv, utan ibland måste jag bara köpa något - om det så bara är en ful tändare eller en läsk (det spelar ingen roll om jag inte behövde det eller inte alls var sugen på det).
  • Det ligger alltid kläder över hela mitt golv, och ändå är det helt fullt i lådorna, garderoben och på galjarna.
  • Jag har extrem spindelfobi, och mamma försöker fortfarande övertala mig om att gå till psykolog.
  • Jag skulle inte överleva en dag utan musik (lyssna eller sjunga osv).
  • Jag har alltid haft väldigt dåligt självförtroende, men är bra på att dölja det inför folk jag inte känner så bra.
  • Jag är väldigt väldigt sockerberoende och käkar alldeles för mycket godis, läsk osv varje dag.
  • Innan förra veckan hade jag inte varit hos frisösen på 4 år (försökte klippa topparna hemma då och då..) men nu ska jag dit igen om 2 veckor och börja gå dit regelbundet och ofta.
  • Jag suger verkligen på att plugga, och ändå går jag på Stockholms näst värsta pluggskola..
  • Jag går ingenstans utan min mobil.
  • Jag har varit i vädligt många länder och städer och har rest väldigt mycket i mitt liv.
  • Det senaste året har varit det bästa i mitt liv hittills.
  • Jag är väldigt envis.
  • Jag är bra på att argumentera, och får därför nästan alltid som jag vill.
  • Jag är nästan aldrig sjuk (förutom just nu då hahah fail).
  • Jag är väldigt kär just nu.
  • Jag hatar att vara blek, men får hålla mig i 5 dagar till.......
  • Tiden i mitt liv när jag var som smalast, var den tiden jag åt mest godis och onyttigt och när jag tränade som minst.
  • Matte har alltid varit mitt favoritämne (fastän jag inte förstår så mycket av det vi gör nu mehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0