You are my dream that became reality

Flrlåt för keff uppdatering idag... Efter skolan åkte jag i allafall och mötte upp min kärlek och vi gick hem till honom och satt någon timma och pluggade, käkade julskum och drack julmust, så mysi<333 åkte hem till middagen och sen dess har jag gjort allt annat än att plugga, trots att jag har typ 4732094 saker att plugga. Har läst nya Veckorevyn, nya HM-katalogen, kollat på Pengarna på bordet (och blivit kär i ett bögpar med matchande kostymer och glittriga flugor) osvosv. Nu ska jag fortsätta med att slösa bort min tid på allt som är möjligen lite roligare än historian. Ha en fin måndag (höll på att skriva torsdag..........)
Idag är det 3 veckor sen vi åkte hem från Egypten, min herre vad tiden går fort.....

Kommentarer
Postat av: philippa

Sv: Hahah man dör för deras kroppar! Jag funderar nästan på att ta en bild på dej någon dag ;)

2011-11-29 @ 11:42:22
URL: http://phb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0