Like someone would give a shit

Skolan rullade på idag, käkade på en thairestaurang med Marri och hade girltalk. Hade naturkunskapsprov som jag tror gick bra! Efter skolan åkte jag till söder och träffade min barndomsvän Martin to catch up for some lost time liksoom, hade inte träffat honom på typ ett halvår! Vi gick i massa affären och sen åkte vi till staden och jag köpte en skjorta till pappa till farsdag på söndag. Nu är jag hemma och vet inte om jag kanske ska träffa Bea snart! Ikväll får vi se om det blir kväll med grabsen eller tjejkväll med brudsen. Hoppas alla har en bra fredaaag! Puss så länge
Hahah naaww man ser min lillebror som försöker vara med på första bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0