Fake it til you make it

Hej fina läsare! Igår var det lite kaos i mitt liv så kunde inte uppdatera, och ikväll blir det inte heller något tror jag tyvärr :( Men från och med imorgon ska det bli massor :D
I måndags sent på kvällen kom jag i allafall hem från en helt perfekt och underbar drömsemester i Egypten med William! Vi bodde i ett superfint rum på Hilton och glassade bara hela dagarna. Det var verkligen som att åka från paradiset när vi skulle hem..
Idag har skolan i allafall rullat på, jag hade utvecklingssamtal som gick super! Och jag var grym på basketen på gympan :D Ikväll sover jag hos älsklingen, därför blir det nog ingen uppdatering ikväll heller. Håll ut mina vänner, pussar! Hoppas ni hade ett lika underbart lov som jag hade!
Jag var fett swag på Arlanda när vi skulle åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0