.

Har inte någon tid för bloggen denna vecka egentligen... Eftersom alla ni är så intresserade kan jag rada upp det vi har kvar denna vecka:
  • världens värsta historia-prov på fredag
  • 1 sida på svenska-essän om Fransesco Petrarcas syn på kärlek tills imorgon
  • ska skriva en kanon-låt med vamp (ackordföljd), melodi osv tills torsdag
  • oförberett prov i engelska imorgon
  • mattediagnos på torsdag
  • labbrapprt i naturkunskap tills fredag
  • måste förbereda vad jag ska ha för 3 "aspects" i engelska-uppsatsen
  • måste lära mig alla låtar + texter i musiken
  • italienskaläxa tills torsdag
Och idag insåg jag att det lilla jag lyckades plugga igår (historia) var på fel sidor, jag pluggade på 199-222 ist för 99-122, kfjalfnalfmalfaa börja om från ruta 1 då. Kan ju påpeka att jag inte har börjat med någon av överstående punkter. DÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0