All over again

Godermorgon mitt herrskarp. Ligger just nu, färdig och redo att gå, i min säng och ska gå om 45 min... Jag skulle egentligen gått upp nu, men vi håller på att renovera vårat badrum på övervåningen (dörren brevid mitt rum) och byggarkillarna ska komma hit kl 8 varje morgon i 4 veckor, och jag hinna gå ner och käka frulle innan dom kommer så kan jag stänga in mig på mitt rum sen tills jag ska gå... Men både i måndags och igår kom dom kl 10 ist för 8, ser ut som att det blir så idag också. Jag som gick upp 40 min för tidigt för att hinna -.-.-.-.-
kunde sova mer<////3
Jaja, efter skolan ska jag i allafall sitta kvar på "mattestugan" eftersom att vi har diagnos imorgon.. Hemma till middagen och då är jag och min broder ensamma hemma (=ska äta pizza eftersom vi inte kan laga mat:D) wihooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0