Warwick Avenue

Godkväll mina fina. Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Filåt.
Igår blev det i allafall chill kväll med Jonte, Wille, Max, Nathan osv i Enskede gård. Fast det knasade så vid 12 drog jag och William hem till honom och sov där. Imorgon hämtade mami upp mig och så åkte vi till Eriksdalsbadet och simmade lite. Sedan stack hon och så kom William och vi va där hela dagen och solade, åt lunch, glass, badade osv. Låg på magen ganska mycket så har typ bränt mig lite buhu :(
Ikväll blev det i allafall vattenpipa och mys på söder med mysiga människor. Är hemma nu och ska sova hemma själv i min säng för första natten på 10 dagar. Tänkte att det skulle vara skönt men tycker mest att det är tomt och ensamt bajsi..... Imorgon blir det i allafall Flaten! Ska ta med mig kameran så kan lägga upp bilder :) Natti<3
Tjock bild från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0