Raise your weapon

Åkte in till staden med mina fina vänner Jonte, Maja, Max och Felix! Vi splittade på oss så jag och Felix gled runt lite på Östermalm och resten på Drottninggatan. Sen möttes vi upp och käkade glass på Donken. Jag och Maja smakade den nya McFlurry Ballerina kladdkaka. Så sjukt jävla god. Dog lite. Jag har kanske inte nämnt att jag har ett ökänt smeknamn som lyder kladdkake-cissi, som Felix grundade för något år sedan..
Ikväll funderar i allafall vi fem på att ta bussen och ta kvällsdopp i Långsjön. Typ köpa med lite chirre, lärre, godis och kanske dricka och vattenpipa och bara chilllla gal1. Nu ska jag snart ner och käka middag på altanen med familjen. Minns faktiskt inte senaste gången vi åt inne i matsalen. Äta på altanen måste vara det mysigaste <3
Hemsk bild på mig och fina Maja från idag i stan, glada med våra McFlurry Ballerina kaddkaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

idolbild!!!!

2011-06-12 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0