Under the coconut tree

Nice kväll igår! Mötte upp Jonte och William först och så åkte vi och mötte Felix, Mattias och co. i Hornstull. Efter fint samtal med civare rörde vi oss mot Apberget där det var massa gött folk. Som mest var vi säkert över 200 pers, ochiillll. Träffade massa gamla barndomsvänner osv, superkul! Mindre roligt var när jag och Jonte skulle gå och kissa, och jag ramlar framåt i nerförsbacke och skrapar upp hela knät och händerna. Fick halta resten av kvällen och på vägen hem.. Men det värsta var nog att mina Miss Sixty jeans från London gick sönder.... Mami ska försöka laga dom idag :) Ikväll blir det i allafall fika med Marri, Sarah och Sigge eftersom Marri åker imorgon :(
Bild på Emma och mig.
Bild på mitt stackars knä och mina älskade jeans :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0