teenage crime

Oj, har inte skrivit på 3 dagar. Hehe filåt, har haft fullt upp... Snabb update om helgen:
Fredag: Dagen började med en shopping med mami. Fick med mig två par jeans (Miss Sixty & Levis Curve), några tröjor, en tunika och lite annat småskit :) Efter shoppingen gick jag hem till Jonte bror och vi hade tvåmansfekke med hans sjuka högtalare.. Sen kom Max också och vi kollade på några avsnitt av How I Met Your Mother. När jag skulle gå hem därifrån (han bor 10 min ifrån mig) tänkte jag vara smart och ta en genväg (?) bara det att jag tappade bort mig i skogen och hamnar i Tallkrogen/Gubbängen vilket är åt helt fel håll. Och juste. Det spöregnade.
På kvällen käkade jag först pizza med Wille och familjen, och sen var vi på födelsedagsfest hos Amanda med massa trevligt folk. Och sen sov William hos mig.

Lördag: Dagen spenderades med pojkvännen. Vi var på bajenmatchen, och vann såklart. Efter matchen träffade jag Madde och Fredde och vi käkade middag på donken. Sen drog vi hem till Lucas med gott folk och förade där. Vid 11 rörde vi oss mot Apberget för att fira Oscar bebis som har fyllt år, supermys!
Söndag (idag): Jag och William fick gå upp i tid, för vid 11 hämtade taxin upp mig för att ta tåget till Skåne. Allt blev försenat, så kom fram vid middag. Nu är jag hos farmor och farfar, och vi har käkat världens godaste middag med min favoritglass till efterrätt!

Nu ska vi ut på trädgården och spela kubb en gång och sen ska vi ner till strande och titta på solnedgången! Kommer hem på torsdag lagom till midsommar.


Bild på hur broderliga jag och Jonte var med likadana skor.


Massa folk från Apberget i onsdags.

Bild från matchen, lycka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0