Tantolunden

Ahoolaa! Dagen började ju som sagt med ett ärende på Gullmarsplan, efter det mötte jag upp William, Madde och Maddes lilla hund Helga och vi tog oss till Kungsholmen för ett annat ärende. Sedan tog vi bussen till Hornstull och la oss i Tanto, även Lucas och Alex joinade oss. Vi låg där i massa timmar och solade, lyssnade på musik, drack cider och åt glass, busade med lilla Helga och hade allmänt chillmode.

Nu är jag hemma och håller på att dö av värmeslag, tänkte att jag kunde gå ut på altanen men det är ju 97401238 grader varmare ute. Får väl ställa mig naken vid frysen med öppen dörr. Ikväll ska jag i allafall träffa Felix, Jonte och boysen i think. Och IMORGON ÄR DET AVSLUTNING!
Försökte ta lite bilder med min lillebror som är 1 år, men han ville som vanligt bara slå på tangentbordet och peta på skärmen.. Där är i allafall bilder på min "nya" bikini som jag beställde från Victoria's Secret. Hehe dog lite på den sista bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

niiiiiiiiiiiils!!!!!!!!!!! <3333333333333333

2011-06-09 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0