SOMMARLOV

Hej busisar. Hade en underbar start på sommarlovet igår! Efter avslutningen åkte jag och mina favorittjejer Sarah, Sigge och Marri hem till Marri och chillade där i många timmar. Vi solade, åt glass och badade i hennes pool var 5e minut för det var så in i **** varmt och härligt. Vid 4 åkte jag hem för att bli firad av familjen för att jag och mina syskon har varit så "duktiga" i skolan, haha.. Vi fikade massa på altanen och jag fick ett presentkort på 1500 kr. Sen åkte jag hem till William och käkade middag där. Vi förade först i Hammarby Sjöstad med Kalle, Danne, Pim, Hannes m.fl. Sedan drog vi hem till Lucas och var där i några timmar med gott folk. Vid 23 drog alla vi till Rålis och var där resten av kvällen. Sov hos William och nu har jag fått skjuts hem för att dom skulle på studentmottagning!

Bild på när jag steker hemma hos Marri igår, fler bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0