say weehhoo

NU börjas det. Efter många års velande fram och tillbaka har jag nu bestämt mig för att börja blogga (igen). Eftersom att jag vet att alla tycker att mitt liv är sjukt intressant och att alla så gärna vill läsa om vad jag gör varje dag, så kände jag för att vara lite snel. Kände att det var dags nu när vi inte längre har något att plugga. Och ja, insåg just hur pluggis det där lät....

Jag har en iPhone som följer med mig vart jag än går, och en awesome systemkamera. Så hoppas lika mycket som er att det blir många bilder i denna fina blogg. Detta är ju då en blogg för mig själv, för att jag ska kunna gå tillbaka senare i livet och titta igenom och va cp. Kommer mest använda den som en dagbok så förvänta er inget. Men jag kan ju säga redan nu att den vackra dagen då jag har under 2 läsare tar jag bort denna, så se till att läsa nu hehhhhhhe.

Ska fixa headern och designen (ska be min underbara bff Bea fixa den men vi kan väl gå med på att alla låtsas som att det är jag) så fort jag har tid, så håll ut :)
En random zöt bild från valborg iår som började med korvfest hemma hos Felix Fellan Fille Feliz osv osv.

Kommentarer
Postat av: madde

Bästa! äntligen börjar du blogga lilla gumman! :)du är bezt.

2011-06-07 @ 19:11:43
URL: http://madifoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi jaa, nu kan vi blogga tillsammans bebo!

2011-06-07 @ 20:22:09
Postat av: deeeeee du. buz.

wihoooo!!!!!!! yä bejby

2011-06-07 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0