Om du tror att lycka är solsken, har du aldrig dansat i regn.

Gårkvällen blev jättemys tycker jag. Började med att jag mötte upp brudarna på Östermalm och vi gick och satte oss på uteserveringen på Kofi. Efter en mysig fika drog vi oss till Rålis, då kom även Lucas, Micko och Alex. Och sen även Jonte, Fredde och Itai :) Brudarna drog och jag blev som vanligt enda tjejen.. Vi chillade där någon timma med Lucas nya högtalare (!!) och sen rörde vi oss hemmåt. Eller jag, Fredde och Itai satte oss i Enskede och rökte och var allmänt filosofiska.
Idag är det p*ssväder :( Himlen är helt grå och det regnar... Och inte heller att det spöregnar för då kan det ju vara kul att vara ute, utan tråkigt, äckligt duggregn :( Tror alltså att jag stannar hemma och kollar på Glee eller liknande. Fast igår pratade grabbarna om fika + bio idag men vi får se.
Nu känns det som att det inte var varit match på 100 åååår, men på lördag smäller det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0