Knight and day

När jag kom hem från William mötte jag upp Jonte bror och vi tog en moppetur hehe. När jag kom hem hade brorsan laddat ner filmen Knight and Day så då såg vi den, superbra film tycker jag :)
Imorgon ska jag först på ett ärende på förmiddagen. Sedan ska jag möta upp Madde och William för att åka och fixa ett annat ärende vid lunch. Och sedan var planen att rulla vidare till Eriksdalsbadet för att ringa ihop ett mysigt gäng och lägga oss i solen och bada osv, men Madde är hundvakt åt sin lilla Helga och man får inte ta in hundar där. FML. Får se hur det blir med det!
Nu ska jag duscha och sen slagga, puss och godnatt!
Bilden är från Skåne på påsken iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0