keep it G

Även idag blev en dag med nästan lite för mycket sol, meheh ne ska inte klaga!! Kl 11 drog jag hem till Marri i Spånga och  var där tills halv 5 och bara solade och badade. Fail bara att jag solade på rygg hela dagen, för nu är jag mycket brunare på framsidan av kroppen än baksidan.. Ska till henne någon annan dag den här veckan så får jämna ut det då heh. Påvägen hem när jag satt själv på tunnelbanan kan jag ju passa på att nämna att jag fick världens hicka, så satt typ och studsade på sätet. Nu är jag i allafall hemma och är dötrött. Höll på att somna på tuben flera gånger men vaknade av min hicka... Tur i oturen :D
Ännu en schtekbild från idag.
Vi skulle gå till kiosken och köpa godis och jag orkade inte byta till underkläder så satte på mig en klänning över bikinin. Det gick super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0