Kärlek vid sista ögonkastet

Good morning babes. Nu ligger jag själv hemma hos William, eftersom han åkte till jobbet imorse vid 7.30 :( Har inget minne av någon väckarklocka, elller att han fixade sig eller ens att han gick över mig i sängen... Igår var vi i allafall först och käkade middag på söder, och sen gick vi på bio och såg Baksmällan 2. Sjukt bra, som 1an ::)
Idag får vi se vad som händer, tror att jag ska hem snart och duscha osv. Ikväll skulle jag typ med grabbarna och co och fira att dom har fått sommarlov! Hoppas på det i allafall efter 4 "myskvällar" i rad hehe.
Bild på Felix som tyckte att jag var fet när jag käkade chirre :(
Bild på mig och Jonte, Felix och Majas fötter. Från när vi badade jacuzzi at Majas place.
Och bjuder på en bild på mig och min lillebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0