kaoz

Kl 18 idag fick jag den smarta idéen att ta en powernap eftersom att vi sov högst 5 timmar inatt, utan tanken att sätta ett alarm eller väckarklocka. Vaknar kl 20 av att mami ringer och får panik för jag tror att det är söndag.. Haha ne men därför är jag  jättepigg nu och kommer inte kunna sova ikväll..

Det blev i allafall en lugn och skön lördagskväll. Den började med film med lillasyster och papi. Sen kom Jonte och plockade upp mig med moppen och vi åkte till Sockenplan där vi träffade Max och alla boysen på IP. Senare kom Maja och vi tre satte oss på moppen och åkte hem till Jonte. Vi va där ett tag och chillade och sen promenerade vi runt i Enskede och träffade på bl.a Edvard, Axel och Amanda. Nu är jag hemma och kommer som sagt inte kunna sova ikväll. Om det är fint väder imorgon (hoppas hoppas) så ska jag nog ha fotodag med Bea eller en till dag vid Marris pool. Puss och godnatt! <3
Tog lite söta bilder nu för jag har inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0