Good vs bad

Idag måste vart en av dom varmaste dagarna på året i Sverige.. Gick upp tidigt imorse och så åkte jag, Max, Felix, Elin, Marcus och Linnea till Flatenbadet och har varit där hela dagen och badat och solat. Sedan kom även Joshua :) Har bränt mig på axlarna och bröstet... Ser i allafall fett sexigt ut med "brun" kropp och helt vita boobies + rumpa, haha. Nu kom jag nyss hem och har tagit en kall dusch och smörjt in hela kroppen med Nivea :) Efter middagen ska jag i allafall till Hammarby sjöstad och lägga mig ute någonstans med William. Sedan får vi seee, ha en fin kväll i allafall! Och sitt fan inte inne i detta väder. Puss och kram
Gammal bild på mig och Madde från min födelsedag i vintras. Kom hem nu bebo, miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0