famous

Inte ok. Länkade min blogg på facebook (smaart cissi) för mindre än 3 timmar sen och har över 100 unika och över 200 sidvisningar... Jag som förväntade mig ca 3 läsare - Madde, Bea och farmor (+ möjligtvis William). Jaja, antar att det va folk som bara klickar in och aldrig går hit igen, heh.
Idag har jag i allafall varit i skolan på en lektion, och sedan fobollsmatcher mellan den svenska och engelska sektionen på våran skola, ytterst trevligt. Efter det mötte jag upp mami och så åkte vi och shoppade nya sommarkläder i Nacka forum. Skulle träffat grabbarna ikväll som vanligt, men dom är lediga imorgon så dom va på fest i Tyresö, vill också :(
Jaja, nu blir det duscha och sen sussa. Pussi natti

Kommentarer
Postat av: orve

jag då?

2011-06-08 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0