Fade into darkness

Nu är jag hemma från en supermysig kväll med fina vänner! Det blev badkväll hos Maja med Felix och Jonte i hennes jacuzzi som hon har ute på altanen. Efter bad med chips, läsk och vattenkrig gick vi in och kollade film, Snabba cash, eftersom jag aldrig hade sett det förut! Den var ju riktigt bra, men konstigt slut hehe. Imorgon får vi se vad som händer, kanske skulle till Spånga igen om det är fint väder. Nu blir det till att suusssaa, natti pussi<3
Bild på Maja, mig och Jonis i jacuzzin.
Bjuder på en hemsk bild på mig och Jonis.
En vacker bild på mig innan jag fick skjuts hem för att jag är så tjock mehe.
Tog även massa bilder med systemkameran som nog kommer upp sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0