disco disco good good

Det blev myskväll med pojkvännen! Har haft en ovanligt lugn start på sommarlovet, de första dagarna som annars brukar bli mycket spårade. Men ska köra på onsdag när mina kära vänner från Kärrtorp har skolavslutning, och på lördag för att fira min älskade Oscar som fyllde år idag! Jag och William gick i allafall och köpte chirre och lärre och la oss och tittade på första halvan av Dont mess with Zohan, haha riktigt jävla grym film det där. Andra halvan får vi se någon annan gång.. Träffade även Affe och Svante på vägen hem. Har hört att det ska bli dåligt väder imorgon, kommer gråta lite om det stämmer......... Nu ska jag gosa ner mig i sängen. Puss på rumpi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0