born this way

Godmorgon friends, igår blev en mysig kväll i Skåne hos farmor och farfar. Vi gick ner och tittade på solnedgången, kollade på en film på deras gigantiska hemmabio, och spelade kort hehe. Började även läsa på en av mina nya böcker - Elsas värld, uppföljaren på Elsas mode som jag läste för ca ett år sedan. Den verkar i allafall jättebra!

Idag ska vi till något ställe och käka på något pannkaksfik tror jag, mysi! Sen skulle vi också kolla lite i affärer osv. På onsdag ska vi i allafall till Köpenhamn och gå på tivoli, har inte varit där på två år. Ska bli superkul!

Sitter på farmors dator nu, och här hittade jag en massa massa roliga bilder. Från när jag var bebis tills nu, superkul :)



Schtekbild på mig i Alperna i vintras.


Bild på mig och min brorsa i höstas på min lillebrors dop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0