You can´t say no to me

Äntligen hemma! Igårkväll bar det av till Arlanda och älskade Sthlm. När vi kom hem han jag bara byta ut hoodie och tights till jeans och blus och sen var det ut och träffa grabbarna. Mötte först Jonte, Max och Vincent och vi drog upp i Hopparbacken och spelade Hopparbacksgolf, tog min golfoskuld och var faktiskt inte så keff mehe! Efter ett tag drog vi till Itai där det var lite folk och hade superkul hela kvällen. Lyckades spy 2 gånger inatt, bara för att jag är en sån jävla färsking heh.
Dagen idag började med shopping med mami i Nacka forum. Fick med mig bl.a en ny väska och 2 fina linnen. Resten av dagen har varit chill bara. Fick träffa min lillebror som jag inte hade träffat på typ en månad, grät nästan. Han  blir bara sötare och sötare, undrar vart detta ska sluta. Han har lärt sig att "springa" (gå jättefort) så han springer runt överallt och är helt galen hihi. Ikväll har jag inte gjort något alls, gick ut på en liten promenad en snabbis och nu har jag packat en bag, eftersom jag ska till Williams landställe imorgon. Ska åka tåg själv i en timma, och har lite panik för jag har ingen aning vart tåget går på tc, och vart jag ska sitta och om jag kommer glömma att gå av osv osv :( Ska i allafall bli så himla mysigt. Sen kommer vi hem igen på fredag eller lördag. Det här råkade bli en jättelång text wehhooo. Nu ska jag i allafall hoppa in i duschen och fixa det sista. PUSS<3
Bild på mig från Jontes landställe för 2 veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0