Sa du jäger?

Hej min underbarra bortglömda blogg. Förlåt för att jag är sämst och inte har uppdaterat... Men åkte i allafall till landet idag och ska va här i 10 dagar.
I söndags blev det i allafall bajenmatch med William, Max och några till. Och efter det bar det av till Svante för födelsedagsfest, sen sov jag och William hos mig. I måndags morse åkte jag, William, Max, Felix och Jonte till Jontes landställe i 2 nätter och 3 dagar. Hur jävla mysigt och kul som helst! Allt från båt och bad till lite för mycket jäger och nakenbad. Som sagt säger bilder mer än 1000 ord, så kommer lägga upp massa bilder här. Men nu fuckar internet så det går inte :( SKriver mer imorgon, och försöker ladda upp bilderna då! Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0