No rockstars

Förlåååt än en gång min älskade blogg, mamma fixade trådlöst nätverk här uppe på landet när hon var här för några veckor sen. Bara det att nu när vi kom hit så visade det sig att närmsta "mast" ligger 3,5 mil härifrån och det kan vara högst 1 mil för att internet ska fungera, livet suger. Vi har med oss en dongel som inte har fungerat sen vi kom hit men idag löste det sig! Men den fungerar fortfarande inte på min data jag har med mig, så bloggar via mamis data. Och därför kan jag fortfarande inte lägga in bilder från Jontes land förra veckan. Kommer hem på måndag om en vecka (tydligen...) och på onsdag åker jag till älsklingens landställe 2 nätter. Sen åker vi hem och sover hemma i 2 nätter och sen åker jag till USA i 2 veckor. Blir nog kul men saknar alla så himla mycket redan..
Igår var vi i allafall i Luleå och shoppade, fick med mig en hel del linnen, en blus, massa smink, lösnaglar, hårprodukter osv. Nu har vi badat och ska in till "byn" och fika lite. Går inte att beskriva hur mycket skit vi äter här hela dagarna och varje kväll. Kommer rulla hem till Sthlm på måndag mehe. Skriver senare eller imorgon (nu när internet faktiskt fungerar :)) Pusss <3
Mehe hittade massa gamla fjortisbilder på min gamla bilddagbok och en bild på mig och Bea på Halloween 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0