Lets run away and dont ever look back

Igårkväll blev det till att se sista HP filmen, riktigt bra tycker jag! Innan det skulle vi köpa godis och han i kassan langade världens haff fast jag var där med hela familjen... Så alla retade mig :( Efter filmen gick vi i allafall och käkade pizza på någon restaurang. Och sen på vägen hem körde vi förbi en älg som stog vid vägkanten och käkade gräs - no biggie. Idag var vi i allafall och badade i pool igen, riktigt nice. Nu är vi hemma och chillar och om en halvtimma ska vi se någon skräckfilm som brorsan vill se.. Kommer dö.
Imorgonkväll bär det i allafall av hem till älskade Sthlm! Hinner bara hem och lämna väskan och sen blir det direkt ut och träffa alla grabbarna och Maja för reunion. Och på tisdag blir det massa fixa och shoppa och sen på onsdag blir det älsklings landställe. Och sen om en vecka ska jag till USA i 2 veckor... Får se hur det blir.
Skriver mer imorgon, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0