Lets fall in love and make them hate us

Var och kirrade ärende med William i Huddinge! Det blev även en supergod lunch på Subway och lite titt i affärer. När jag kom hem däckade jag i sängen, vaknade för ca en timma sen och har sprungit runt i underkläder och storstädat mitt rum sedan dess. Egentligen är det helt onödigt känns det som, för imorgon ska vi till IKEA och köpa nya garderober och sånt till mig, så kommer behöva slänga ut allt ur lådorna då igen. Men mitt rum ser ut som ett h*lvete. Ärligt talat. Tror ingen förstår förutom Madde som bodde här med mig i 10 veckor. Tänkte ta en bild och lägga upp "före" och "efter" men skäms för mycket ha ha. Ikväll ska jag träffa grabbarna (Jonte, Felix, Max och William) eftersom att vi ska till Jontes land på måndag. Nu står mami där nere och bakar hemmagjord pasta och gör pesto, slurpi (: Pussi<3
C00l bild på mig från Jontes land förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0