La gente esta muy loca

Chacha bloggen! Nu var det ett tag sen jag skrev igen mehe men har varit på Williams landställe. Åkte dit i onsdags (åkte till Nyköping helt själv!) och kom hem idag. Har haft det hur mysigt som helst med bad, kubb, supergod mat osv. Idag var jag ute ett tag och träffade Felix, Svante och Sebbe. Nu har vi precis käkat middag och jag ska bara duscha och sen träffa William och kanske Felix och dom. Får se vad som händer ikväll. Jag och William ska i allafall sova själva hos min mami som är på landet, för på måndag åker jag ju till USA i två veckor... Har fortfarande inte lagt upp bilderna från Jontes landställe men antar att alla som läser här har min facebook där dom finns :D Skriver mer imorgon, pusssss<3
Bild på Jonte, mig, Max och Felix från landet. Saknar det redan mehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0