Kärlek vid sista ögonkastet

Har inget speciellt att skriva idag heller, det var fint väder på dagen så försökte pressa lite men alltid efter typ 20 min kom något stort moln så det blev skugga :( Var även på någon sorts stor affär med massa superbilliga grejer, typ som ett litet Ullared. Fick med mig leggings och en liten skämtpresent till William mehe. Ikväll bllir det nog Biggest Looser, Morden i midsomer och sen kanske någon film! Nu är det 5 dagar tills jag kommer hem till kära Sthlm, och har redan börjat planera lite med grabsen om att dra ihop något! Och nu är det också en vecka tills jag åker till Williams landställe. Skriver mer imorgon. Puss!
Såhär vacker går jag runt på dagarna. Inget smink, foppatofflor och Williams oversize hoodie. Haffmode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0