Fight for this love

Hellooo, igår var vi och badade i en nybyggd badplats med pooler osv. På kvällen skulle vi gå och se sista HP-filmen, men det blir ikväll ist. Är inget stort fan av Harry Potter faktiskt men har ju sett första delen så måste se andra.. Första delen såg jag på förhandspremiären med röda mattan och gratis godis och popcorn osv. Vi fick biljetter till det igen nu på sista filmen, men vi är ju på landet...... FML. Nu är i allafall våra sysslingar här och hälsar på för att fika, Jesper, Natta och Filip! I övermorgon åker jag heeemmm!! Och sen om 4 dagar får jag träffa älskling igen. Dör lite men orkar inte längre...... Blir i allafall helt cp av att vara här borta. Igår stog jag och pratade med mig själv framför spegeln... Drömmer helt cp drömmar och är allmänt aids. Skriver mer senare eller imorgon. Pusss<3
Bild från igår när vi badade i Råneå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0