All dressed up in love

I fredags på kvällen träffade jag Jonte, Max och Felix och vi gjorde en inköpslista och planerade inför Jontes land. Sen köpte vi popcorn och gotti och gick hem till mig och kollade på Hulken, William kom också :) Sen sov jag och han hemma hos mig.
I lördags var jag på IKEA med mamma och syster hela dagen, har köpt grejer för att kunna göra om hela mitt rum. Så när jag kom hem storstädade jag mitt rum i 2 timmar. På kvällen igår va vi lite folk hemma hos William och chillkrökade och hade det mys. Sov där efter.
Och nu är jag hemma igen och ska fortsätta med mitt rum. Måste på något sätt få ut alla möbler för att få in dom nya... Vet inte vart jag ska lägga alla kläder och grejer så länge......
Ikväll blir det förhoppningsvis först fotbollsmatch och sen på födelsedagsfest hos Svante! Och imorgon taggar jag och grabbarna till Lisö 3 dagar, underbart. Pusss <3
Två bilder från hamnen Skåne och en bild på mig från Tivoli i Köpenhamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0