You know you love me, xoxo

Vad heter du? Anna Cecilia Olin
Vilket datum och år är du född? 29 december 1994
Har du kysst någon den senaste veckan? Jaa
Gjort något du ångrar? Mycket
Är du blyg? Kan hända, tex med vissa vuxna
Vilken årstid gillar du mest? Sommar. Fast alla årstider har sina fördelar! 
Favoritdjur? Hund, fast älskar alla djur!!! (förutom spindlar och hajar osv)
Vad består din garderob av? Haha allt från himmel till jord
Hur mycket pengar har du varje månad? Jag får 1650 i månaden men jag skäms verkligen över att säga att det inte räcker på långa vägar, men har min älskade mami som alltid räddar mig.
Vad köpte du senast? Mat på donken till lunch idag, mehe.
Vart skulle du helst vilja ha tatuering? Antingen g-klav bakom örat eller något annat litet diskret på sidan av handleden. 
Saft eller alkohol? Saft<3333 nemen beror ju på tillfälle
Största svaghet? Hmm, svartsjuka och dåligt självförtroende.
Röker du?
Bästa bok? Hmm, blir jag klassad om tönt om jag säger Twilight-böckerna?  
Blivit rånad? Ja, inget stort dock.
Humör just nu? Glad och kissnödig 
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Facebook, blogg.se och andras bloggar.
Vad slösar du mest pengar på? Allt. Haha ne men kanske att käka ute, godis, läsk, annan proviant, P, kläder, smink, allt som går att köpa helt enkelt... :)
Kan man vara vän med sitt ex? Det beror ju på vilken sorts relation man hade, om det var nyligen eller länge sedan och på vilket sätt man gjorde slut osv.
Favoritchoklad?
ALLA SORTER! Ne men Marabou i allmänhet, Snickers, Plopp, Maltesers osvosvosv.
Varit kär i en kändis? Nee inte kär.
Har du lätt för att kunna lita på folk? Nja, kanske lite...
Är du lycklig? Ja, mycket
Använder du smink? Ja lite :)
Hur ofta motionerar du? lol.......(tystnaden som uppstår när Cissi ska säga hur ofta hon motionerar)
Blivit förföljd? Haha jaa eller vad syftar de på?
Hur svarar du i hemtelefonen? "Cecilia"
Hur svarar du i mobiltelefonen? Beror helt på vem som ringer
Ringer det mycket till dig? Nja lagom!
Ringer du mycket? Normalt mycket antar jag? 
Vem ringde du senast? Affe
Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? "Går nu:)"
Vem var det ifrån? Affe
Antal timmar sömn inatt? något mellan 7 och 8 timmar.
Sover du ensam i natt? Ja
Vem vet mest om dig? William och Bea tror jag.
Vem vet du mest om? Vet inte. Madde kanske
Vad ser du fram emot? Jullov, julafton, min b-day, nyår osv.
Vad vill du ha just nu? Jullov.
Vem längtar du mest efter? William och Bea
Vem stör du dig på? Brudar i allmänhet haha ne men några
Vem vill du sova bredvid i natt? William
Vilken årstid är det nu? Vinter, och första snön kom idag!
Anser du dig själv snygg? Nej
Är du en bra partner? Inte alla stunder men hoppas att det är värt det.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jaa
Vad åt du senast? Tuggummi just nu (som alltid), annars choklad haha..
Har du varit kär? Jag är kär.
Vad har du på dig nu? Jeans och en svart stickad tröja.
Vad har du gjort idag? Rep i Globen hela dagen.
Vad ska du göra nu? Duscha och snart sova.

Snodde listan av http://hofmeijer.blogg.se/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0