Sometimes we forget what we got

Har haft lösen på bloggen dom senaste dagarna och alltså ingen uppdatering. Mitt liv rasade samman ganska rejält i tisdags (hela natten i princip) men nu är allt bra. Igår hade jag julavslutning i Kungsholmens kyrka. Efter det mötte jag upp William och vi var på stan i någon timma och köpte lite julklappar. På kvällen var jag på klassfest hos min fina Cigge, som styrde förra året också - hon vet verkligen hur man styr med andra ord. Blev väldigt lyckat och vid 1 tog jag en taxi hem till min kärlek och sov där.
Idag har vi myst hemma, och på eftermiddagen åkte vi hem till Max där Jonte och Felix var och vi busade lite. Sen gick jag, William och Max och käkade på pizzerian och nu är jag hemma. Imorgonbitti kommer en mäklare hit och ska titta värdet på huset osv, så jag måste storstäda mitt rum (som är ett bombnedslag för tillfället). När jag är klar med det går jag hem till Max igen där vi ska chilla ikväll. Skriver kanske senare! Massa pussar till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0