Santa Claus is coming to town

Har äntligen gjort en önskelista på datan med massa fina bilder som jag ska ge bort till familj och släkt mehe. Jag fyller ju år 5 dagar efter julafton dessutom så måste ju ha maaasssaa grejer på listan. Hade så himla svårt med att komma på vad jag ville ha.. Förra året fick jag verkligen allt jag önskade mig (t.ex iPhone 4, systemkamera, shoppingresa till London, massa pengar, presentkort osv) men i år kom jag bara på typ pengar och presentkort. För allt jag vill ha (bl.a underkläder, kläder, nyårsklänning, smycken, smink, klocka osv osv) vill jag ju köpa och välja ut själv! Bara det att mina päron tycker att det är så tråkigt att bara ge typ pengar och presentkort... Men kom på lite grejer i allafall! Fick alltså klistra in bilder på vilken klocka jag önskar mig osv.
Börjar få riktigt mysiga julkänslor känner jag..... wihooooo
Back to ekonomin.......dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0