Rest in peace

Hade ekonomiprovet idag (som förövrigt gick bra) och Madde försökte ringa och smsa mig och skrev att det var viktigt. Men jag la ju på eftersom att vi hade prov, och när lektionen var slut glömde jag helt bort att ringa upp (glömsk som jag är). Lektionen som jag skulle ha efter, som också var min sista lektion, blev inställd - så jag satte mig i caféet med en kompis för att vänta på William som skulle komma till min skola. Lite senare nämner i allafall David något om att våran kompis (får inte nämna namnet) hade tagit livet av sig. Jag sa att han aaldrig skulle kunna göra något sånt, han var ju alltid världens gladaste. Sen på vägen hem ser jag massa RIP-statusar på Facebook och Instagam så jag började bli orolig. Går därför in på killens profil och ser att alla har skickat hjärtan och skrivit långa texter osv. Blev jättechokad, trots att vi inte har setts på ett år (bortsett från en gång i våras), men har bara haft en i min närhet som har dött tidigare i mitt liv så det känns ganska konstigt. Känner även killens många vänner och förstår hur det måste kännas för dom. Känner många som var vädligt nära vän med honom och dom är ju förstås helt förstörda. Kollade på lite bilder på min gamla data på någon kväll på Skinnis och jag satt brevid honom och hans dåvarande flickvän och vi pratade hela kvällen. Tänker på din bror som jag träffade en gång förra hösten, och hur ledsen han måste vara. Sörjer i allafall med alla anhöriga, var starka. Vila i frid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0