No one shines like you do

Sorry för dålig uppdatering, men igår var jag i Globen från  kvart i 9 på morgonen till kvart i 8 på kvällen mehe. Hade först massa rep, sedan genrep och sen två konserter. Tyckte att det gick bra och det var så kult att vara träd :) Vi fick dock springa ut och in för att byta om flera gånger och vi hade 1,5 minut på oss så det var jävligt stressigt haha.
Igår sov i allafall William hos mig eftersom att han var på sista konserten. Idag har det vart en riktigt seg skoldag. Slutade vid 3 och då åkte jag och hämtade ut en ny lingonkrans som mami hade beställt tills imorgon och torsdag. Imorgon är ju nämligen självaste Lucia-dagen och jag har 6 konserter totalt på helt olika ställen runt om i Stockholm haha. Börjar 6.20 imorgon........... inte ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0